FORUM FANATICS

Meet friends, discuss issues, let off steam!
 
HomePortalSearchRegisterLog in

Share
 

 SAMiEY`S BACK!

Go down 
AuthorMessage
xDGAFx
fanatic
xDGAFx

Number of posts : 55
Age : 29
from : Long Island, NY
Registration date : 2006-07-17

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptyMon 17 Jul - 19:33

Hey everyone! I'm backkkkkkkkkkkkkkkkkkk! Smile
Back to top Go down
http://www.myspace.com/Samiey
Crystal
whore spice
Crystal

Number of posts : 5320
from : Canada
Registration date : 2005-10-14

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptyMon 17 Jul - 22:27

Which one threatened you Samiey..Hex or Karl?..LMAO Razz welcome back hun..
Back to top Go down
Cawston
fanatic
Cawston

Number of posts : 353
Age : 31
Registration date : 2005-10-30

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptyMon 17 Jul - 23:17

=-O vanish much?

Missed you hotass
Back to top Go down
DamianHex
Admin
DamianHex

Number of posts : 2428
from : NY
Registration date : 2005-10-14

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptyTue 18 Jul - 10:34

WELCOME BACK SAMMIEY! Yeah..I threatened her with sending Karl to sleep on her sofa! lmfao

Glad to see you back cheers

_________________
"time to dance with the Devil"

www.fanatics.bravejournal.com
Back to top Go down
http://www.freewebs.com/marcuskane666/
Cassie
Smurfette
Cassie

Number of posts : 3697
from : Brazil
Registration date : 2005-10-14

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptyTue 18 Jul - 10:39

Welcome back, woah, i'm late one day lol. I always lose the important threads! =P

_________________
Life's not what was but what's coming
Back to top Go down
KtotheB
Karly boi
KtotheB

Number of posts : 1574
Age : 31
from : ol South England
Registration date : 2005-10-15

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptyTue 18 Jul - 15:31

no need 2 greet Samiey she knows she welcome Razz geek

_________________
Its not the size of the dog in the fight,
Its the size of the fight in the dog.
Back to top Go down
KtotheB
Karly boi
KtotheB

Number of posts : 1574
Age : 31
from : ol South England
Registration date : 2005-10-15

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptyTue 18 Jul - 15:44

SAMiEY`S BACK! Welcomejh2


haha welcome

_________________
Its not the size of the dog in the fight,
Its the size of the fight in the dog.
Back to top Go down
xDGAFx
fanatic
xDGAFx

Number of posts : 55
Age : 29
from : Long Island, NY
Registration date : 2006-07-17

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptySun 23 Jul - 13:09

lol karl you spelled my name wrong


but thanks guys<3
Back to top Go down
http://www.myspace.com/Samiey
KtotheB
Karly boi
KtotheB

Number of posts : 1574
Age : 31
from : ol South England
Registration date : 2005-10-15

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptySun 23 Jul - 13:14

lmao shhhhhh i kno how 2 spell it really i jst must not have been thinkin

now i jst look like a retard affraid

_________________
Its not the size of the dog in the fight,
Its the size of the fight in the dog.
Back to top Go down
xDGAFx
fanatic
xDGAFx

Number of posts : 55
Age : 29
from : Long Island, NY
Registration date : 2006-07-17

SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! EmptySun 23 Jul - 14:28

yayyy retards *slaps hand against chest*
Back to top Go down
http://www.myspace.com/Samiey
Sponsored content




SAMiEY`S BACK! Empty
PostSubject: Re: SAMiEY`S BACK!   SAMiEY`S BACK! Empty

Back to top Go down
 
SAMiEY`S BACK!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FORUM FANATICS :: Forum Fanatics News-
Jump to: